Comar Barbarian
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Comar Barbarian

Polska grami stoi – chciałoby się powiedzieć, niestety jednak naszym programistom wciąż daleko do osiągnięć sąsiadów ze wschodu czy południa. Dobrze wychodzą nam tylko gry dla dzieci. Jedną z nich będzie właśnie Comar Barbarian.
Fabuła programu przenosi nas na jedną z tysięcy wysp rozsianych po tajemniczym archipelagu. Wyspa ta właściwie nie różniła się od pozostałych, no, może z tym wyjątkiem, że była jeszcze bardziej tajemnicza niż pozostałe. Dla naszej historii ważnym jest, że blisko pięć tysięcy lat temu mieszkali na niej Mrówdercy i Mrówkodziady. Te dwa plemiona od niepamiętnych czasów walczyły ze sobą o panowanie nad wyspą. Żadne z nich nie było jednak w stanie udowodnić swej wyższości.
Z czasem jednak ciężko pracujący nad sobą przedstawiciele Mrówkodziadów zaczęli stawać się coraz potężniejsi. Długość ich życia wydłużyła się do 1000 lat, ich mięśnie wzmocniły się, zaś umysł zaczął skuteczniej pracować. Liczni i waleczni Mrówdercy mimo poświęcenia i odwagi zaczęli tracić swe pozycje. I wówczas sięgnęli po broń ostateczną. Z Zewnętrznych Krain ściągnęli 12 Magów, którzy w krwawej i długiej bitwie rozprawili się z Mrówkodziadami. Pokonane plemię zostało zamknięte w Wulkanicznej Wieży, zaś wyspa przeszła pod władzę Mrówderców.
Mijały lata, a ilość dostępnego na wyspie jedzenia kurczyła się w coraz większym tempie. Żarłoczni Mrówdercy nie odpuścili ani jednego zwierzęciu czy roślinie – pochłaniali wszystko, co zobaczyli. Gdy wreszcie głód zajrzał im w oczy, najzwyczajniej spakowali swe manatki i odpłynęli w dal. Na wyspie pozostały jedynie zniszczenia… i uwięzione w Wulkanicznej Wieży Mrówkodziady.
Minęło 888 lat. Opuszczona wyspa zdołała odbudować swoje piękno, z ziemi wystrzeliły rośliny, z wysokogórskich łąk i pastwisk zbiegły zwierzęta, jednym słowem ów raj na ziemi wrócił do wyglądu z czasów swej świetności. Wówczas to przybyły doń dwa nowe plemiona – Żółwiaki i Ślimanczeros. I… rozpoczął się nowy spór. Tym razem o potężną Xięgę Czarów, pamiątkę po 12 Magach, zagubioną podczas walk z Mrówkodziadami w jednym z górskich wąwozów.
Tak naprawdę odnaleźli ją dwaj przyjaciele, Roch-Żółwiak i Mario-Ślimanczeros. Niestety wkrótce po dokonaniu odkrycia doszło pomiędzy nimi do bójki. Zwycięski Roch popędził szczęśliwy do domu, zaś Mario, syn wodza, popłakał się i poszedł poskarżyć się ojcu, „Miętkiemu” Rafałowi. Ten zaś zwołał wojsko i ruszył na nowego wroga. Wojna trwała długo, lecz żadna ze stron nie osiągnęła przewagi.
Pewnego dnia do brzegów łodzi przybiła łódź i wyskoczyli z niej Mrówdercy. Niewiele myśląc przystąpili do gwałtów i rabunku. Przerażeni Ślimaczeros pogodzili się z Żółwiakami i przystąpili do boju w obronie ojczystej wyspy. Niestety nie mieli szans na sukces; ich wzajemne potyczki wykrwawiły ich i pozbawiły sił…
Co będzie dalej? Tego dowiesz się z gry łączącej elementy akcji i przygody. Pracują nad nią polscy programiści i, co widać na screenach, idzie im to całkiem sprawnie. Na razie jednak nie ujawnili zbyt wielu szczegółów dotyczących swojego programu. Poinformujemy o nich tuż przed premierą gry. Miłego wyczekiwania!