Otworzyłeś sklep, kawiarnię, czy aptekę – koniecznie zaopatrz się w jakiś element identyfikacji wizualnej. Nawet najbardziej efektowny zadruk typu „one way vision” na oknie to zaledwie częściowe rozwiązanie. Nadruki na oknach widoczne są tylko z naprzeciwka. To dobre rozwiązanie dla lokali, które są usytuowane np. na wprost przejścia dla pieszych. W innych przypadkach sugeruję zainwestować w kasetony reklamowe. Są one najczęściej montowane na elewacji budynku (upewnij się, że będziesz miał zgodę od administratora), tuż nad witryną okienną. W stosunku do ściany ułożone są pod kątem dziewięćdziesięciu stopni, tak więc są bardzo dobrze widoczne dla pieszych, jak i kierowców przejeżdżających samochodów. Jeśli zainwestujesz dodatkowo w podświetlanie kasetonu to będziesz miał pewność, iż będzie on widoczny nawet nocą, czy w złych warunkach pogodowych. A może powinien migać lub obracać się? Aktualna technologia już daje takie możliwości, a efekt ruchu z pewnością przyciągnie uwagę przechodniów znajdujących się w okolicy.