Reklama dźwignią handlu

W dobie pełniej komputeryzacji i rozwiniętej technologii. W czasach bardzo szerokiej konkurencji zarówno na rynku lokalnym, rynku o zasięgu ogólnopolskim jak i na rynku międzynarodowym. Bardzo ważna, ba wręcz najważniejsza można by rzec jest dobrze zaplanowana reklama. Żadna firma, żadne przedsiębiorstwo nie wybije się jeśli nie będzie na rynku rozpoznawalna. Marketing i reklama dla firmy musi był zaplanowana w oparciu o masowe media dwudziestego pierwszego wieku. Mowa tu o telewizji, prasie, radiu i sieci internet. Ostatnie wymienione masowe media publiczne, czyli sieć internet jest w dzisiejszych czasach najbardziej istotnym źródłem przekazu. Internet jest z nami, ludźmi wszędzie. Używamy go w domu, w pracy, w szkole, w autobusie/pociągu/tramwaju, w poczekalni u lekarza, na placu zabaw doglądając bawiących się dzieci, w podróży, na wakacjach, wszędzie i w niemalże każdej sytuacji używamy sieci internet. Internet jest tak powszechny i ogólnodostępny, gdyż możemy korzystać z niego z telefonu komórkowego, tabletu, laptopa, komputera stacjonarnego i innych tego typu urządzeniach. Powszechność i ogólnodostępny do sieci internet sprawiły, że człowiek dużo chętniej sięga po telefon, by obejrzeć ulubiony film/serial bądź przeczytać o najnowszych wiadomościach na świecie, niż po laptopa czy telewizor. Dlatego reklama powinna być rozpowszechniona przede wszystkim w sieci internet. Bez wątpienia właśnie sieć internet zagwarantuje firmie pożądany rozgłos, co w przyszłości zaowocuje szeroką gamą klientów.