Telesprzedaż

Aby trafić do dużego grona odbiorców i tym samym zdobyć jak najwięcej klientów wiele firm decyduje się na telesprzedaż. Sprzedaż przez telefon stała się popularna już wiele lat temu, a po ten rodzaj sprzedaży swoich usług lub wyrobów sięgały przede wszystkim firmy z branży telekomunikacyjnej.
Dziś telesprzedaż nie święci już takich triumfów jak jeszcze dziesięć lat temu, nie mniej wciąż jest popularną metodą komunikacji z potencjalnym klientem by zaoferować mu kupno usług bądź produktów danej firmy.
Sprzedaż przez telefon wciąż jest jedną z możliwości kontaktu z klientem wybieraną przez wiele firm, szczególnie z branży telekomunikacyjnej. Pewnie każdemu z nas choć raz w życiu zdarzyło się odebrać telefon od osoby oferującej nam zakup nowego modelu telefonu lub zmianę taryfy internetowej i przejście do innej sieci telefonicznej.
Często jednak taka forma sprzedaży nie spotyka się z entuzjazmem potencjalnych klientów, a nawet istnieją opcje w aparatach telefonicznych blokujące połączenia przychodzące od firm oferujących telesprzedaż.