Rate this post

Gadżety firmowe to niewątpliwie jeden z najlepszych sposobów na reklamę. Pozwalają nam docierać do świadomości klientów w codziennych sytuacjach. Poranna kawa? W kubku z Twoim logo! Notatki? Oczywiście na notesie z Twoim logotypem i za pomocą długopisu w Twoich firmowych kolorach.

Do wyboru mamy szeroki wachlarz gadżetów reklamowych – pendrive, długopis, kubek, breloczek, smycz czy maskotka. Ważne, aby właściwie dobrać gadżet do prowadzonej działalności. Pomyśl o swoim docelowym kliencie, czego będzie używał najczęściej? Z jakimi czynnościami ma kojarzyć Twoją firmę?

Sprzedajesz rowery? Daj klientowi opaskę odblaskową z Twoim logo. Może przypiąć ją do ramy, dzięki czemu będzie bezpieczniejszy na drodze, a ilekroć wsiądzie na rower, zobaczy logo Twojej firmy.

Organizujesz kursy języków obcych? Zaoferuj potencjalnym klientów pakiet fiszek z Twoim logo, notatnik lub prostą papierową linijkę z przydatnymi zwrotami w obcym języku.

Gadżety firmowe mogą być dźwignią handlu i prawdziwą wizytówką Twojej firmy. Pamiętaj jednak, aby dobierać je z głową.