Rate this post

Project Overdrive

Na pierwszy kwartał 2001 roku rosyjski wydawca gier komputerowych, Buka Entertainment (np. Hard Truck), zapowiada wypuszczenie na rynek gierki pt. Project Overdrive. Pod tym tytułem powstać ma całkiem nieźle zapowiadająca się gra, będąca połączeniem Carmageddona, Interstate 76 i Midtown Madness – czyli samochodówką z nietypowym podejściem do tematu…

Zabawę zaczynamy jako świeżo zwolniony z więzienia facecik, który chce szybko dorobić się wielkiej ilości kapuchy. Jak tego dokonać? Należy się po prostu wmieszać w środowisko miejskich bandytów, morderców, przemytników i Bóg wie jeszcze jakich szumowin i tam rozpocząć „karierę”. Od zera do milionera. 😉
Naturalnie, nie wszystko przyjdzie nam osiągnąć ot tak, z miejsca. Aby się wzbogacić, musimy cały czas wypełniać kolejne misje, zaskarbiać sobie przyjaciół i awansować w przestępczej hierarchii. Z początku, będziemy tylko kurierem lub gorylem lokalnego bossa. To, czy i w jakim kierunku będziemy awansować, zależało będzie tylko od nas.
Za zarobioną gotówkę, trzeba będzie zreperować nasz wehikuł (lub ukraść inny, bardziej nam odpowiadający) i zaopatrzyć się w gnaty, by być gotowym do wypełnienia kolejnej „mokrej roboty”. Recepta na sukces będzie prosta. Zapuszczamy silnik, wciskamy gaz do dechy, wystawiamy flintę przez okno i ruszamy do boju. :-))
Producent gry zapowiada, że w jego produkcji znajdzie się wiele innowacji.

Oto niektóre z nich:
Unikalny engine 3D, który będzie potrafił utrzymać stałe tempo działania gry, bez względu na ilość detali znajdujących się w danej chwili na ekranie
Zaawansowaną implementację animacji szkieletowej
Po raz pierwszy w grach komputerowych, ma pojawić się ultrarealistyczny system fizyki pojazdu i zniszczeń
Wysoki poziom inteligencji komputerowych kierowców – tak wrogów, jak i uczestników zwykłego miejskiego ruchu
Tryb FPP (poza samochodem) i TPP (w samochodzie)
Dużą różnorodność samochodów i broni
Wiele wariantów ukończenia gry
Gigantyczne miasto, na którego terenie przyjdzie nam grasować

Około lutego przyszłego roku przyjdzie nam się przekonać, na ile te obietnice są prawdziwe i czy mariaż tylu typów gier wyjdzie Project Overdrive na zdrowie.