Producenci gier na całym świecie starają się zainteresować potencjalnych konsumentów do zakupu właśnie ich produktu. Niektóre produkcje cieszą się większą popularnością, aniżeli pozostałe, nawet jeżeli należą do tej samej kategorii…

Jak twórcom gier udaje się cały czas tworzyć nowe produkty, które bardzo często (choć nie uogólniajmy, przecież nie zawsze) są powielaniem pewnego schematu. Wydawane są teraz kolejne części jednej gry, dlatego że cieszy się ona ogromną popularnością, a to, nie oszukujmy się sprawia, że producenci zarabiają.
Co roku na rynku pojawia się kolejna część „FIFY”. Gra ta dostarcza radość wielu ludziom, budzi w nich emocje. No, bo przecież każdy pragnie zobaczyć swoją drużynę w świetnej formie, grającą cudowny mecz. Kiedy nie uda się nam strzelić gola… cóż, emocje często biorą górę nad zdrowym rozsądkiem, który próbuje nam powtórzyć, iż to gra, a nie prawdziwe życie.
Producenci ciężko pracują, aby zainteresować graczy. Starają się urozmaicać rzeczy, które już dawno uległy modyfikacji. A jednak konsumentów raczej przybywa, a nie na odwrót…